بیمه پاسارگاد (1997)

کاریزما ر فروش بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:۳٤ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۳٠
 

فروش بیمه‌های عمر (قسمت دوم) چگونه به‌صورت صادقانه از دیگران تعریف کنیم؟ تحقیقات نشان می‌دهد وقتی شما از دیگران تعریف می‌کنید، درنظر آنها فردی خون‌گرم و دوست‌داشتنی جلوه...


 
 
ده سال اینده دوست دارید چگونه زندگی کنید؟
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:۳٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢٩
 

انسان زاده شده است که زندگی کند، نه اینکه خود را برای زندگی آماده نماید (قسمت اول)

حتماً به‌یاد دارید که زمانی "جیمی کارتر" رئیس‌جمهور امریکا بود. یا حادثه‌ی تلخی که برای برج‌های تجارت جهانی نیویورک رُخ داد. و یا زمانی که خبر مرگ ناگهانی "پرنسس دیانا" منتشر شد و... . لحظه‌ای بیندیشید. در آن زمان کجا بودید؟ وضعیت شما چگونه بود؟ دوستان شما چه کسانی بودند؟ اگر کسی در آن موقع از شما می‌پرسید: «ده پانزده سال دیگر چه وضعی خواهید داشت؟» چه می‌گفتید؟ آیا امروز در همان‌جایی هستید که ده سال پیش می‌خواستید؟ ببینید که یک دهه چه زود می‌گذرد!

مهم این است که اکنون از خود بپرسیم: «ده سال آینده زندگی خود را چگونه خواهم گذراند؟ امروز چگونه زندگی کنم که آن فردای مطلوب را به‌وجود آورم؟ از امروز به‌بعد برای چه هدفی باید مبارزه کنم؟ چه چیزهایی درحال حاضر برای من مهم است؟ و در درازمدت چه چیزهایی برایم اهمیت خواهد داشت؟ امروز چه قدمهایی بردارم که تقدیر نهایی من شکل پذیرد؟»


 
 
کاریزمای فروش بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٢٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 

  


 
 
 
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٢۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 

 
 
 
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:۱٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 

 
 
دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:۳٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 
 

دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر

 

دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر با هدف آموزش کاربردی بازاریابی تخصصی و همچنین نهایی کردن فروش بیمه عمر توسط گروه جهان اندیشان با همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا و پژوهشکده برگزار خواهد شد. دعوت از اساتید با تجربه و توانمند بازاریابی بیمه عمر از ایران و جهان ، ارائه رو در رو و مستقیم تجربیات این اساتید، بررسی استراتژی‌ها و راهکارهای بازاریابی بیمه عمر و تبادل نظر راهکارهای فروش بیمه عمر در بازار ایران از جمله مهمترین رویکردهای مطرح درکنفرانس مذکور خواهد بود.

محورها و محتوای آموزشی کنفرانس عبارت است از:

  • از شکست های فروش بهترین تکنیک های بازاریابی بیمه عمر را بیاموزیم
  • کاربرد روش Priemioum در فروش بیمه عمر
  • راهکارهای  فرهنگ سازی بیمه عمر در ایران
  • نحوه ارتباط با بیمه گزاران جهت فروش بیمه عمر
  • چگونه بحران های ویزیت را مدیریت کنیم
  • نهایی کردن فروش بیمه عمر
  • متقاعد سازی مشتریان جهت خرید بیمه عمر و تبدیل نه به آری
  • تشکیل تیم حرفه ای فروش بیمه های عمر ( مدیریت حرفه ای نیروهای فروش ) و نگهداری فروشندگان

و بسیاری دیگر

این کنفرانس با حضور اساتید برجسته داخلی و بین المللی در تاریخ 13 و 14 بهمن 1390 در تهران برگزار خواهد شد.

 

شورای سیاست گذاری کنفرانس در نظر دارد جشنواره انتخاب را با هدف شناسایی فروشندگان حرفه ای بیمه عمر و ارائه تجارب مفید این افراد به شبکه فروش بیمه عمر همزمان با دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر برگزار نماید.

Joomla! Template design and develop by JoomVision.com - http://www.joomvision.com

زمان و مکان

13 و 14 بهمن 1390

2 - 3  2012  February

ایران / تهران

مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی


 
 
تصاویر اولین همایش فروشندگان بیمه عمر درایران
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:۱٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 

تصاویر کنفرانس پیشین

 

 

 

Joomla! Template design and develop by JoomVision.com - http://www.joomvision.com

 
 
اولین زن شرکت کننده در کنفرانس mdrt
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:۱۳ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 

عضو انجمن بین المللی MDRT

* اولین زن شرکت کننده در کنفرانس سالانه MDRTسرکار خانم فرحناز یوسفی

 


 
 
ریس کل بیمه مرکزی
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:۱۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢٠
 

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران : دهه نود ، دهه توسعه بیمه های زندگی خواهد بود

"افزایش ضریب امید به آینده و همچنین گسترش فضای شادابی در جامعه در گرو توسعه بیمه های زندگی است که متاسفانه در کشور ما نمود چندانی ندارد."
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهندس سید محمد کریمی ضمن اعلام این مطلب افزود: " آشنایی اندک مردم با ویژگی ها و مزیت های بیمه های زندگی سبب شده این مقوله مهم به حاشیه رانده شود در حالی که در بسیاری از کشورها بیمه های زندگی حرف اول را می زنند."

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:‌ اهمیت این موضوع به حدی است که جای آن دارد که دهه 90 را دهه بیمه های زندگی نامگذاری کنیم."
وی از تمهیدات بیمه مرکزی در خصوص توسعه بیمه های زندگی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد:" شرکت های بیمه ای جدید در هنگام اخذ مجوز ملزم خواهند بود سهم قابل توجهی از سبد پرتفوی خود را به بیمه های زندگی اختصاص دهند."
مهندس سید محمد کریمی فرهنگسازی در حوزه بیمه های زندگی را ضروری دانست و گفت : "در سال های اخیر رسانه ها و کارشناسان و صاحبنظران صنعت بیمه به تشریح مختصات بیمه های زندگی پرداخته اند اما هنوز در این زمینه شرایط مطلوبی نداریم."
وی تصریح کرد" ما بستر لازم را برای توسعه بیمه های زندگی فراهم کرده ایم و از طرح های فرهنگ ساز در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

 


 
 
MDRT
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٢:٠٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٩
 

 

 

اجلاس  MDRT 2011/Top Of table ؛ در شهر ایندیاناولز کالیفرنیای امریکا برگزار شد، فروشندگان حرفه ای بیمه عمر کشورهای مختلف با زبان و رنگ پوست و نژادهای متفاوت ، همه شرکت کننده این اجلاس بودند ، با داشتن همه این تفاوتها آنها در یک مورد اشتراک داشتند ، و آن هم اینکه همه این افراد عاشق شغلشان بوده و هستند ، و این وجه اشتراک افراد را گرد هم آورده بود ؛ آنها آمده بودند تا ایده های فروش و تجربیاتشان را با هم مبادله کنند ، دانش و مهارت خود را افزایش دهند ، و سرمایه گذاری روی رشد شخصی شان داشته باشند ، حضور این افراد برای من علامت سوال بزرگی را در ذهنم ایجاد کرد، این افراد همه نوابغ فروش دنیا هستند و هر کدامشان بالغ بر 1 میلیون دلار در سال فروش بیمه عمر دارند و اکثر آنها در سمینارهای مختلف سخنران هستند و بعضا بصورت حرفه ای سخنرانی می کنند ، ولی اینگونه خاضعانه و بدون غرور به دنبال یاد گرفتن هستند و آموزش تا این حد برایشان اهمیت دارد.


 
 
جزوه آموزشی بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٠٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱۸
 

مشاهده یادداشت خصوصی


 
 
داستان موفققیت لیپتون
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٢٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٥
 

داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای

 

اشاره:
شرکت توماس جی. لیپتون از نام مؤسس خود یک ایرلندی مهاجر که در سال ۱۸۶۵ با کشتی به آمریکا رفت بهره می برد. داستان لیپتون در واقع حکایت فردی است که از فقر کامل به ثروت هنگفت رسید.


شرکت توماس جی. لیپتون از نام مؤسس خود یک ایرلندی مهاجر که در سال ۱۸۶۵ با کشتی به آمریکا رفت بهره می برد. داستان لیپتون در واقع حکایت فردی است که از فقر کامل به ثروت هنگفت رسید.


 
 
دردنیا هیچ بن بستی نیست
نویسنده : علی نادری - ساعت ٥:٤٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٢
 

 

پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد . او می خواست مزرعه سیب زمینی اش راشخم بزند اما این کار خیلی سختی بود .تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد

پسرعزیزم من حال خوشی ندارم چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بکارم من نمی خواهم این مزرعه را از دست بدهم، چون مادرت همیشه زمان کاشت محصول را دوست داشت. من برای کار مزرعه خیلی پیر شده ام. اگر تو اینجا بودی تمام مشکلات من حل می شد من می دانم که اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم می زدی.
دوستدار تو پدر

پیرمرد این تلگراف را دریافت کرد

پدر, به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن , من آنجا اسلحه پنهان کرده ام

صبح فردا 12 نفر از مأموران Fbi و افسران پلیس محلی دیده شدند , و تمام مزرعه را شخم زدند بدون اینکه اسلحه ای پیدا کنند

پیرمرد بهت زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت که چه اتفاقی افتاده و می خواهد چه کند ؟

پسرش پاسخ داد : پدر برو و سیب زمینی هایت را بکار، این بهترین کاری بود که از اینجا می توانستم برایت انجام بدهم

در دنیا هیچ بن بستی نیست،یا راهی خواهم یافت ، یا راهی خواهم ساخت.


 
 
میکل آنژ
نویسنده : علی نادری - ساعت ٥:۳۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٢
 

 

می گویند زمانهای دور پسری بود به اعتقاد پدرش هرگز نمی توانست با دستانش کار با ارزشی انجام دهد . این پسر هر روز به کلیسایی در نزدیکی محل زندگی خود می رفت و ساعتها به تکه سنگ مرمر بزرگی که در حیاط کلیسا قرار داشت خیره می شد  و هیچ نمی گفت . روزی شاهزاده ای از کنار کلیساعبور کرد و پسرک را دید که به این تکه سنگ خیره شده است و هیچ نمی گوید . ازاطرافیان در مورد پسر پرسید . به او گفتند که او چهار ماه است هر روز به حیاط کلیسا می آید و به این تکه سنگ خیره می شود و هیچ نمی گوید . شاهزاده دلش برای پسرک سوخت . کنار او آمد و آهسته به او گفت : «جوان ! به جای بیکار نشسستن و زل زدن به این تخته سنگ ! بهتر است برای خود کاری دست و پا کنی و آینده خود را بسازی ! »و پسرک در مقابل چشمان حیرت زده پرنس مصمم و جدی به سوی او برگشت و در چشمانش خیره شد و محکم و متین پاسخ داد :« من همین الان در حال کار کردن هستم ! » و بعد دوباره به تخته سنگ خیره شد .                                                                        

پرنس از جا برخاست و رفت . چند سال بعد به او خبر دادند که آن پسرک از آن تخته سنگ یک مجسمه با شکوه از حضرت داوود ساخته است . مجسمه ای که هنوز هم جزو شاهکارهای مجسمه سازی دنیا به شمار می آید . نام آن پسر «میکل آنژ»بود


 
 
انتونی رابینز
نویسنده : علی نادری - ساعت ٥:۱٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٢
 


آنتونی رابینز (  Anthony robbins  ) در سال ۱۹۶۱ در خانواده ای نسبتاً فقیر به دنیا آمد. پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگون روی آورد، اما توفیق چندانی نیافت. در سن ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجرد فقیرانه ای داشت و به گفته ی خودش، ناچار بود ظرفهای غذای خود را در وان حمام بشوید. گذشته از گرفتاری های مالی، بر اثر پرخوری و بد خوراکی، بیش از یکصد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی حالی و خواب آلودگی شده بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت، و در عالم خیال، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگل سرسبزی مجسم می ساخت و برای خود همسری شایسته، اتومبیل گران قیمت و امکاناتی رویایی در نظر می گرفت. سر انجام مصمم شد که با چاقی خود، مبارزه کند و برای رسیدن به این هدف به مطالعه ی چند کتاب پرداخت، اما مطالب آنها را ضد و نقیص یافت و آنها را دور انداخت. پس از آن، برای کاهش وزن خود، راهی دیگر جست. به فکر افتاد فردی را که از هر جهت سالم و دارای تناسب اندام باشد، پیدا کند و افکار، اعتقادات، و نحوه ی تغذیه او را سرمشق خود قرار دهد. این شیوه، مؤثر واقع شد و توانست در کمتر از دو ماه، بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن، حدود پانزده کیلوگرم از وزن خود را کم کند، و با توجه به قامت بلند خود که در حدود دو متر بود، تناسب اندام خود را بدست آورد.


 
 
اشتباهات رایج بازاریابی
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:۱٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱۱
 


 
 
ده نفر از جوانهای میلیونر
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٤۳ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱۱
 

ده جوان میلیونر


 
 
نکته های بازاریابی
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱۱
 

دختر زیبا در مهمانی وروشهای بازاریابی


 
 
 
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:٥٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٠
 

داستانی شنیدنی درباره فروش بیمه


داستان‌شنیدنی ذیل که از آثار برجسته گلچین گردیده است؛ بیانگر تجارت با ارزش و منحصر‌به‌فرد، فروشندگان مجرب و صاحب‌نظری است که می‌تواند مورد استفاده مدیران فروش، نمایندگان و بازاریابان قرار گیرد .


 
 
خلاقیت
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:٥٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱٠
 

خلاقیت

 سال ها پیش ناسا که قصد اعزام انسان را به فضای بیکران شروع کرد دریافت که نوشتن با خودکار در خلا میسر نیست زیرا به علت نبود نیروی جاذبه جوهر خودکار به سمت پایین نمی آید. 
شرکت مشاورین اندرسون پس از یک دهه پزوهش که ١٢میلیون دلار هزینه در برداشت سرانجام خودکاری را طراحی کرد که نه فقط در فضا می نوشت بلکه در دمای زیر صفر تا ٣٠٠درجه سانتی گراد و روی هرسطحی حتی کریستال هم می نوشت.
روس ها اما به جای خودکار، از مداد استفاده کردند و به راحتی بر مشکل فایق آمدند.


 
 
تکنیک های موثر فروش بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:۱٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۸
 

تکنیکهای مؤثر پاسخگویی به اعتراضات مشتری در فروش بیمه


 
 
مدیریت هوشمندانه
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٧
 

مدیریت هوشمندانه شیر

یک روز آفتابی در جنگلی سرسبز شیری بیرون غارش دراز کشیده بود و حمام آفتاب میگرفت. روباهی که در حال گذر از آنجا بود با دیدن شیر توقف کرد..

-         آقا شیره میشه بگی ساعت چنده؟... ساعت من خرابه... 


 
 
داستان استیو جابز یکی ازاستوره های قرن
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٥۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٥
 

«جابز استعفا کرد».

 در روز 24 آگوست همین سه کلمه، غوغایی در دنیای IT  به راه انداخت. اسطوره‌ای در حال وداع بود و این دنیای بسیاری از ما را به هم می‌ریخت. اسطوره‌ها همواره ما را به سوی خود کشیده و  به تقلید و رؤیاپردازی وا می‌دارند. اما چیزی که ما همواره سعی می‌کنیم آن را فراموش کنیم، این است که هیچ اسطوره‌ای کامل نیست.


 
 
داستان موفقیت صنایع غذایی بهروز
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:۳٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٥
 

بهروز فروتن چگونه قهرمان قهرمانان سال 84 شد

موفقیت، همه‌اش موفقیت اقتصادی نیست؛ این را خود بهروز فروتن هم قبول دارد و لابد به همین خاطر است که وقتی از او می‌خواهم به خودش نمره بدهد، می‌گوید: «14 از 20».
او ادامه می‌دهد که «معنای موفقیت، وسیع‌تر از موفقیت اقتصادی است... و پول فقط یک وسیله است برای رسیدن به هدف. پول، خودش هدف نیست». با این وجود، او لااقل در حوزه اقتصادی، فرد موفقی به حساب می‌آید؛ مدیر عامل صنایع غذایی بهروز و قهرمان قهرمانان صنایع کشور در سال 84. با او از فراز و نشیب‌های زندگی‌اش حرف زدیم و راهی که تا رسیدن به این نقطه طی کرده. می‌دانید چرا؟ چون به قول آنتونی رابینز، راحت‌ترین راه برای موفق شدن در هر زمینه‌ای این است که حرف‌ها و تجربیات آدم‌های موفق را در همان زمینه بشنویم و تا آنجا که می‌توانیم، از آنها الگوبرداری کنیم. به نظر شما این راه خوبی نیست؟


 
 
تشریح مدل AIDA
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:٢٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٤
 
تشریح مدل AIDI دربیمه

بسیاری از نمایندگان و بازاریابان بیمه همواره یک سؤال مشترک را مطرح می‌کنند و آن این است که: «من روند فروش بیمه به یک مشتری را باید چگونه شروع کنم، چه کارهایی را انجام دهم و چگونه به پایان برسانم؟». پاسخ به این سؤال، به‌طور جامع در مدلی جهانی به‌نام مدل AIDA  گنجانده شده است. بنابراین، باتوجه به اینکه این سؤال مشترک بیش از 80 درصد از فروشندگان فعلی در بازار بیمه ماست، در این مقاله به‌طور مفصل به تشریح مدل جهانی AIDA در فروش بیمه می‌پردازیم. اصطلاح AIDA درواقع، برگرفته از حروف اول کلمات زیر است:


 
 
قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:۱٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱
 

قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران


 
 
اصول حاکم بر قراردادهای بیمه
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٠٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱
 

اصول حاکم برقراردادهای بیمه

معاملات بیمه ای را اصول خاص آن از سایرمعاملات و روابط حقوقی بین افراد متمایزمیکند و هر یک از طرفینقرارداد اعماز بیمه گرو بیمه گذار ملزم به ایفاء تعهداتی هستند.

 
 
قانون بیمه
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:۳٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/۱
 

متن کامل قانون بیمه مصوب 1316