بیمه پاسارگاد (1997)

روش های موثر بازاریابی بیمه
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٢:٠٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/٢٦
 
روش های موثر بازاریابی بیمه
 
 
  
1- برای موفقیت در کسب و کار بیمه به موارد کلیدی زیر نیاز است: حسن شهرت: تجربه، عامل بسیار مهمی در هر کسب و کار است، بنابراین داشتن مشتریان ناراضی پس از سال ها تجربه، نقطه قابل اتکا و قوت به شمار نمی آید. ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان باعث جذب مشتریان جدید شده و رضایتمندی مشتریان جدید و قدیم را افزایش می دهد. اجتناب از ارائه خدمات نامطمئن که باعث کاهش شهرت و احیاناً نارضایتی می شود از اصول اولیه برای فعالیت در همه زمینه ها است. محصولات رقابتی بیمه: شناسایی بازار هدف به تنهایی دارای اهمیت نیست بلکه در اختیار داشتن محصولات بیمه ای متنوع عامل موفقیت در این صنعت به شمار می آید. با داشتن محصولات متنوع بیمه ای می توانید نیازهای بیمه ای بالقوه مشتریان را با ارائه پیشنهاد به آنها تامین کنید. 2- به تقاضای بیمه ای مشتریان پاسخ دهید آیا تا به حال پیش آمده به تقاضای مشتریان خود یا افرادی که خواهان اطلاعات کلی درخصوص بیمه هستند، پاسخ ندهید؟ این کار می تواند به توسعه کسب و کار بیمه ای شما لطمه وارد آورد. برخی از صاحبان مشاغل، اهمیت نقش ارائه خدمات مناسب به مشتریان در کسب و کار را چندان مهم نمی دانند. اگر در نحوه ارائه خدمات به مشتریان ضعیف باشید به مرور زمان مشتریان خود را از دست می دهید و مجبور به تحمل هزینه برای جلب مشتریان جدید هستید. پس در جوابگویی به تقاضاها تجدیدنظر کرده و ظرف مدت 24 ساعت به پرسش های مشتریان بیمه ای خود پاسخ دهید و در آنها ایجاد رضایت کنید. هیچ عملی بیشتر از بی توجهی به مشتریان، آنها را مستاصل و ناامید نمی کند. برنامه زمانبندی مشخصی را برای پاسخگویی به مشتریان خود در نظر بگیرید؛ یا در صورت مشغولیت بسیار، این مهم را به شخص دیگری واگذار کنید. به خاطر داشته باشید ایجاد حس مشترک با مشتریان باعث پیشرفت و موفقیت در کسب وکار بیمه ای شما می شود. 3- برای افرادی که در فهرست مخاطبان شما قرار دارند، کارت پستال ساده ارسال کنید. این کار بسیار ارزان تر از خرید پاکت نامه های جداگانه برای هر مشتری در بازار بیمه است. به علاوه، می توانید حجم بسیاری از کارت پستال ها را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید. مردم همواره در معرض انواع مختلف تبلیغات قرار دارند؛ سعی کنید از ابزارهای حسی برای تبلیغات بیشتر استفاده نمایید. می توانید تجربیات مهم خود را به صورت پیشنهادهای مختلف بیمه ای شامل نحوه پس انداز کردن پول در بیمه یا چگونگی دستیابی به پوشش های مختلف بیمه ای در اختیار مشتریان قرار دهید. کارت پستال های بیمه ای و تبلیغاتی خود را به تناوب برای آدرس های مشخصی ارسال کنید و از ارسال آن فقط برای معرفی و به صورت یک بار خودداری کنید. 4- بازاریابی به صورت بر خط (online) بسیار موثر است. شبکه وب یکی از بهترین راه های بازاریابی است پس در این مورد سرمایه گذاری کرده و آن را امتحان کنید. با طراحی وب سایتی برای شرکت خود می توانید با درج سوابق فعالیت بیمه ای خود به معرفی محصولات بیمه ای بپردازید. این مدل یکی از بهترین تبلیغاتی است که می توانید از آنها بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید وب سایت انعکاس دهنده فعالیت بیمه ای و کسب و کار شما است. وب سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید و از به کارگیری کلمات نامناسب و نادرست بر حذر باشید. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که مانند مجله جذاب و خواندنی باشد نه مثل یک کالای تبلیغاتی. وجود متون تبلیغاتی بسیار در وب سایت باعث می شود خواننده از مطالعه مطالب اصلی منحرف شده و به تبلیغات موجود در وب سایت شما توجه بیشتری کند. وب سایت یکی از استراتژی های موثر بازاریابی است زیرا به شما این اجازه را می دهد که اطلاعات مهم بیمه ای را در اختیار خوانندگان قرار داده و نظرات و پیشنهادات آنها را به راحتی دریافت کنید. نکاتی که باید در طراحی وب سایت بیمه ای مد نظر قرار گیرند عبارتند از: الف- معرفی محصولات بیمه ای ب- درج جزئیات تماس شرکت (شماره تلفن، آدرس، ایمیل، شماره فکس) ج- ذکر دلایلی مبنی بر مزیت شما نسبت به سایر رقبا و توضیح آن د- درج اظهار رضایت مشتریان از محصولات و خدمات بیمه ای شرکت شما ه- درج تصویر مدیران شرکت در قسمتی از سایت و- توضیح مطالب در خصوص پیشینه و سابقه فعالیت شرکت ز- معرفی همکاران و نمایندگی های شرکت. 5- معرفی شرکت شما توسط مشتریان فعلی یکی از بهترین و موثرترین راه های بازاریابی است. از مشتریان خود در خصوص میزان رضایت آنها از نحوه ارائه خدمات و محصولات سوال کرده و در صورت رضایتمندی از آنها بخواهید شرکت شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند.

 
 
تبریک پنجمین سالروز تاسیس بیمه پاسارگاد از طرف بیمه مرکزی
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٥٧ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/٢٤
 

تبریک پنجمین سالروز تاسیس بیمه پاسارگاد از طرف بیمه مرکزی ایران


 
 
ورود بیمه پاسارگاد به فرابورس
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٤۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/٢٤
 

نماد شرکت بیمه پاسارگاد در فرابورس درج شد

بینا- مدیر پذیرش فرابورس گفت: شرکت بیمه پاسارگاد با سرمایه 630میلیارد ریال به عنوان سی و یکمین شرکت در بازار پایه فرابورس درج شد.


 
 
زندگینامه برترین فروشنده بیمه عمر جهان دکتر فخارزاده
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/۱٧
 
 
 

 
 
 
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٢٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/۱٢
 

باسمه تعالی

 

بیمه عمروتأمین آتیه طرح خانواده

مقدمه

 

     بیمه عمر و تامین آتیه خانواده دقیقاً نظیر بیمه عمر و تأمین انفرادی  می باشد با این تفاوت که با یک بیمه نامه می توان بیش از یک نفر را تحت پوشش بیمه ای قرارداد.و .

ویژگی های بیمه عمر و تامین آتیه خانواده

1-    بیمه گذار می تواند خود جزء بیمه شده ها نباشد

2-    نوه و پدر بزرگ می توانند جزء بیمه شده گان باشند.

3-  غرامت بیماری خاص تا سقف 000/000/200 ریال وبا ضرایب 30،20،10% میباشد 0 (ضریب 10%  تا سقف 000/000/10 تومان پوشش می دهد )

4-  از کارآفتادگی فقط برای سرپرست وبا ضریب 50% و 100% قابل اعمال میباشدودر صورتیکه 50% انتخاب گرددبیمه گذار میبایست در صورت ازکارآفتادگی 50% ازحق بیمه را بپردازد

5-    مدت بیمه اعضای خانواده نباید بیشتر از نفر اول یا بیمه گذار باشد.

6-    ضرایب فوت 60،120،150،180 و...300 برابر میباشد.

مثال اول- درطرح خانواده این امکان وجود دارد که بیمه گذار خود جزء گروه بیمه شدگان نباشد مثلاً فردی که سن او بیشتراز 65 سال است می خواهد برای فرزند خود و همسرش و نوه خود بیمه نامه خانواده تهیه نماید.در نتیجه بیمه گذار این قرارداد ، پدربزرگ خانواده بوده که خود فاقد پوشش بیمه ای است.

مثال دوم- درحالتی دیگر بیمه گذار می تواند خودش نیز جزء گروه بیمه شدگان قرار گیرد مثلاً شخصی با سن 40 سال با یک قرارداد می خواهد همسر، فرزند و پدرخود را تحت پوشش قراردهد بدیهی است بطور معمول سن همسر و فرزند از سن بیمه گذار کمتر ولی سن پدر بیمه گذار بیشتر از وی خواهد بود.بنابراین بیمه نامه صادر شده برای این خانواده به مدت 30 سال تنظیم می گردد و همسر و فرزند نیز مدت بیمه نامه شان به تبع بیمه گذار 30ساله خواهد بود ولی پوشش بیمه ای مربوط به پدر بیمه گذار که دارای سن 60سال می باشد حداکثر برای مدت 10 سال خواهد شد.

مثال سوم- چنانچه سن بیمه گذار 60 سال و خود او جزو گروه بیمه شدگان باشد حداکثر مدت بیمه نامه عمر و تأمین آتیه طرح خانواده 10 سال خواهد بود.بدیهی است مدت بیمه نامه سایر افراد به تبع بیمه گذار نیز حداکثر 10 سال   می باشد.

با توجه به توضیحات فوق برای صدور بیمه نامه ودریافت اطلاعات از بیمه گذار دو فرم پیشنهادتهیه گردیده ،یکی فرم پیشنهاد     عمروتأمین آتیه طرح خانواده که صرفاًبرای بیمه گذار می باشد وفرم دوم، پرسش نامه وپیشنهاد بیمه عمروتأمین آتیه خانواده بوده که مخصوص بیمه شدگان است.                                                                                                                     ممکن است بیمه گذار نیز یکی از بیمه شدگان باشد،بنابراین در این صورت بیمه گذار علاوه بر تکمیل فرم اول ،فرم دوم را نیز تکمیل می نماید.

نمونه فرم اول (پیشنهاد بیمه عمروتأمین آتیه) و فرم دوم  (پرسشنامه و پیشنهاد اعضاء خانواده)در صفحات 2 و 3 و 4 ضمیمه می باشد.

 

 


 
 
جزوه آموزش بیمه عمر و تامین آتیه
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:۳٩ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/۱٢
 

مقدمه

تاریخچه مختصری از بیمه عمر

در تاریخ بیمه، بیمه دریایی اولین بیمه است که مورد قبول محافل بازرگانی قرار گرفته و بیمه عمر بعد از آن رواج یافت.


 
 
ده ویژگی زنان کار آفرین
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:۱٩ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/۳
 

 

در سرتا سر جهان، زنان هر روز نقش بزرگ تری در اقتصاد کشور خود ایفا می کنند.
در کشورهای ثروتمند، نرخ پایین رشد جمعیت به همراه پیر شدن جمعیت، دولت ها را به لزوم فعالیت اقتصادی زنان آگاه کرده است زیرا نیمی از جمعیت آن ها را زنان تشکیل می دهند و محروم شدن اقتصاد از توانایی های این قشر ضررهای فراوانی در پی خواهد داشت.

در همین راستا دولت ها با اصلاح قوانین کار، تاسیس مراکز آموزشی و حمایت از زنان شاغل و کارآفرین، سعی کرده اند زمینه را برای ورود آن ها به بازار کار فراهم کنند. در ادامه مقاله حاضر ویژگی های زنان کارآفرین موفق ذکر می شود


 
 
فرق ادم های موفق
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:۱٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/۱٢/۳
 

آدم های موفق خودشان را با افرادی که با آنها هم فکر هستند، متحد می‌کنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یک گروه بودن را می‌دانند و می توان گفت آدم های موفق 30 فرق کلی با دیگران دارند که دانستن آنها بد نیست :