بیمه پاسارگاد (1997)

تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع)
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:۳۱ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۳۱
 

تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع)

شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامی داشت مقام گرانقدر پدر با هدف توسعه فرهنگ بیمه از تاریخ اول تا ۱۲ خرداد ماه اقدام به اعطای تخفیف ویژه به کلیه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل نموده است.

کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 02177187222 یا 77187333تماس حاصل نمایند


 
 
کارهای ساده‌ای که لبخند بر لبان شما می‌نشانند
نویسنده : علی نادری - ساعت ٤:٢٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۳۱
 

راست بگویید و در واقعیت زندگی کنید: خودتان باشید، روح و روان و شخصیت‌تان را ویرایش نکنید. اجازه دهید همان‌گونه باشید که آفریده شده‌اید. هرگز سعی نکنید مطابق آن‌چه از دیگران می‌بینید خودتان را تغییر داده و شبیه دیگران کنید. شجاعت پیدا کنید که برای خودتان زندگی کنید و به فکر خودتان باشید. زمانی‌که دیگران سعی دارند شما را مطابق میل خودشان تغییر دهند یا افکار شما را تنها به این دلیل که مخالف افکار خودشان است مورد انتقاد قرار دهند با احترام از خودتان و افکارتان دفاع کنید. زمانی‌که آزادانه و بدون ترس صحبت می‌کنید بعضی‌ها آزرده می‌شوند و حتی از شما دوری می‌کنند شاید افرادی‌ که به ظاهر دوست‌تان بودند را از دست بدهید اما به‌زودی متوجه می‌شوید که حتی دلتنگ آنها نشدید. کسی که هویت‌تان را از شما می‌گیرد و تغییرتان می‌دهد تا دوست‌تان داشته باشد و در کنارتان بماند دوست واقعی شما نیست. مطمئن باشید بعد از رفتن آنها افرادی به زندگیتان وارد می‌شوند که شما را به خاطر خودتان و شخصیت مستقل و منحصربه‌فردی که دارید دوست دارند، کسانی که به افکار و عقاید شما احترام می‌گذارند و اجازه می‌دهند خودتان باشید. محکم و قوی باشید و واقعیت را بگویید، دلیلی ندارد سعی کنید همه را در کنار خودتان حفظ کنید و برای داشتن دیگران در اطرافتان از آنها بترسید و خود واقعی‌تان را پنهان کنید


 
 
قدرت اراده‌ات را تقویت کن
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۳٠
 


قدرت اراده‌ات را تقویت کن

به محض این‌که از کلمه اراده حرفی به میان می‌آید، فوری مواردی مانند کاهش وزن،‌ ترک سیگار،‌ بدنسازی یا درس خواندن در ذهن تو تداعی می‌شود. قدرت اراده، مهارتی مهم است که وجود آن در تمام زمینه‌های زندگی الزامی است و باید آن را تقویت کرد.
از قدیم گفته‌اند که قدرت تجسم به‌مراتب قوی‌تر از اراده است و این‌که هر آن‌چه را که به‌طور مکرر تجسم کنی، روی ضمیر ناخودآگاهت تاثیر می‌گذارد و آن را به عادت تبدیل می‌کند.
بله، این امر حقیقت دارد. اما وقتی که تو اراده کنی، می‌توانی به ذهنت بگویی که به چه‌چیزی فکر کند و یا چه‌چیزی را تجسم کند. اگر اراده به خرج ندهی، یک‌سری افکار مغشوش به ذهنت می‌رسد که این افکار به تو حاکم می‌شوند و به تو امر و نهی می‌کنند. با تقویت اراده، تو می‌توانی مهارت کنترل تجسم را هم کسب کنی. قدرت اراده باعث می‌شود حواست را روی اهداف خود متمرکز کنی، بدون این‌که به بیراهه بروی. اگر مدام اهداف و افکارت را تغییر دهی، چگونه می‌توانی انتظار موفقیت داشته باشی؟

 


 
 
معاون وزیر بهداشت : صنعت بیمه بهترین عملکرد را داشته است
نویسنده : علی نادری - ساعت ٤:۱۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٥
 
معاون وزیر بهداشت: صنعت بیمه بهترین عملکرد را داشته است
شرکت های بیمه در کمک به وزارت بهداشت برای پوشش رایگان مصدومان حوادث رانندگی بهترین عملکرد را داشته اند و نزدیک به ۷۰ درصد یعنی ۵۵۰ میلیارد تومان هزینه های درمان مصدومان حوادث رانندگی را پرداخت کرده اند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بیمه مرکزی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ضمن قدردانی از نقش بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور در ارتقای سلامت جامعه گفت: سال گذشته ۸۰۰ هزار نفر از مصدومان حوادث رانندگی و تصادفات جاده ای به طور رایگان در بیمارستان های دولتی درمان شدند.  
دکتر امامی رضوی با اشاره به دریافت ۵۵۰  میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه برای درمان حادثه ‌دیدگان تصادفات از تأمین اعتبار ارزی برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس خبر داد وگفت: در سال گذشته بهترین همکاری و عملکرد را از سوی شرکت‌های بیمه شاهد بودیم و توانستیم رقمی حدود ۵۵۰  میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه دریافت و به بیمارستان‌ها پرداخت کنیم.
معاون درمان وزارت بهداشت افزود: برای کاهش آمار فوت و جرح ناشی از تصادف، نیاز به اقدامات زیادی است که یکی از آنها می‌تواند اافزایش مبلغ حق بیمه خودروهای فرسوده و کم کردن مبلغ حق بیمه خودروهای کم‌خطر باشد.
وی افزود: باید خودروهای فرسوده، حق بیمه بیشتری پرداخت کنند تا با این شیوه از حضور آنها در جاده‌ها جلوگیری شود و حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

 
 
اگهی استخدام بیمه پاسارگاد در سراسر کشور
نویسنده : علی نادری - ساعت ٤:٠۱ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٥
 

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) همکاران کارآزموده و مجرب و هم­چنین سرمایه­ های انسانی جـوان مـورد نیاز خود در شهرستان­ های تهران، اسلامشهر(تهران)، کرج، قزوین، مشهد، تربت حیدریه، بجنورد، شیروان، بیرجند، سبزوار، نیشابور، شاهرود، سمنان، دامغان، اصفهان، نائین، شهرضا، کاشان، شهرکرد، گرگان، گنبدکاووس، ساری، بهشهر، تنکابن، آمل، بابل، چالوس، بندرانزلی، رشت، لاهیجان، آستارا، اردبیل، تبریز، مرند، مراغه، میانه، ارومیه،ماکو ، مهاباد، خوی، میاندوآب،زنجان، همدان، اراک، ساوه، قم، اهواز، آبادان، یزد، شیراز، بوشهر، یاسوج، کرمان، رفسنجان، بندرعباس، زاهدان، سنندج، کرمانشاه، ایلام ، خرم­آباد و بروجرد را از طریق مصاحبه به همکاری دعوت می­ نماید. واجدین شرایط می­ توانند مدارک مربوطه را به شرح زیر حداکثر  تا  تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۰۷ به نشانی تهران، خیابان هشـت بهشت، نبش خـیابان فاطمی، شماره ۲ ، کدپستی ۱۴۱۴۷۶۴۱۳۷ یا صندوق پستی شماره ۵۷۹۵ – ۱۵۸۷۵ارسال نمایند.

الف-شرایط لازم برای نیروهای انسانی کارآزموده و مجرب: 

 

دارندگان مدارک کارشناسی (­­لیسانس)،کارشناسی­ ارشد­(فوق ­لیسانس) ­و ­­­بالاتر در رشته ­­های­ مدیریت­ (با ­گرایش ­بیـمه،­ بازرگانی ­و ­صنعتی)، حسابداری، اقتصاد­­ و کامپیوتر با آشنایی لازم به زبان انگلیسی و توانائی کار با کامپیوتر با حداقل ۴ سـال سـابقه کار در صـنعت بیمه و حداکثر ۴۰ سال سن.

ج- سایر شرایط لازم برای داوطلبان  فارغ التحصیل جوان: 

 

 

۱ – دارندگان مدرک کارشناسی متولد ۱۳۶۶ و بعد از آن
۲ – دارندگان مدرک کارشناسی ارشد متولد ۱۳۶۴ و بعد از آن
۳ – متقاضیان خدمت در هر شهرستان بایستی مقیم آن شهر باشند.

ب-شرایط فارغ التحصیلان جوان دانشگاه ها: 

 

 

دارندگان مدارک کارشناسی (لیسانس) و کارشناسی­ ارشد (فـوق لیسانس) دررشته ­های مدیریت ( با گرایش بیمه، ­بازرگانی ­و ­صنعتی)، حسابداری، اقتصاد، کامپیوتر و (کاردانی رشته مکانیک خودرو مختص شهرستان های گرگان، شیراز، یزد، مهاباد، شیروان، دامغان، تربت حیدریه، نائین، رفسنجان، مرند، ماکو، آبادان و بروجرد). آشنا به زبان ­انگلیسی وتوان­ کاردر ­محیط excel-wordوinternet.

د- مدارک مورد نیاز برای درخواست همکاری:۱ – فرم تکمیل شده درخواست همکاری
۲ – تصویرآخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
۳ – تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی
۴ – عکس ۴ × ۳ یک عدد
۵ – تصویر تمام صفحات شناسنامه یک سری
۶ – تصویر کا۶رت ملی (پشت و رو) یک نسخه

 

-  ارسال مدارک و انجام مصاحبه بـا متقاضـیان هیـچ گـونه تعهد استـخدامی برای بیـمـه پاسارگـاد ایجاد نـخواهــد کرد و مــدارک  ارسـالی نیز مسترد نخواهد شد .

 

-  زمان مصاحبه بر اساس اولویت­های موردنظر از طریق تلفن به اطـلاع متـقاضیـان واجـد شرایط خواهد رسید. از مراجعه حضوری به نشـانی فوق قبل از دعوت جداً خودداری نمایید .

“  دریافت فرم درخواست همکاری با بیمه پاسارگاد  “


 
 
دعوت به همکاری بیمه ایرانیان از گروه مالی پاسارگاد
نویسنده : علی نادری - ساعت ۳:٤٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٥
 

بیمه اتکایی ایرانیان در نظر دارد نسبت به استخدام چند کارشناس امور مالی و بیمه اتکایی اقدام نماید. لذا واجدین شرایط زیر در صورت تمایل تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ارسال رزومه خود به ایمیل شرکت به آدرس info@iranianre.com اقدام نمایند. 

 شرایط عمومی:

- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان

- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان طبق تشخیص پزشک معتمد شرکت

- عدم ممنوعیت استخدام طبق قوانین و مقررات جاری کشور

- داشتن حداکثر ۳۰ سال سن (برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۲ سال و دکتری ۴ سال به حداکثر سن اضافه می شود ).

از متقاضیان حسب تشخیص و اولویت و نیاز شرکت، برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و ضرورتی به پیگیری حضوری یا تلفنی نمی باشد .
توجه : ارائه تقاضا و ارسال مدارک هیچ گونه تعهد استخدامی برای این شرکت ایجاد نخواهد کرد .

 

شرایط اختصاصی کارشناس امور مالی

 - دارای مدرک تحصیلی حسابداری، امور مالی، سایر رشته های مرتبط

- دارای سابقه کار مرتبط قابل قبول ­(حداقل به مدت 5 سال)

- آشنایی با نرم افزار های کاربردی مربوط

افراد آشنا و یا مسلط به زبان انگلیسی در اولویت می باشند.

شرایط اختصاصی کارشناس بیمه اتکایی

- دارای مدرک تحصیلی مرتبط (اولویت با فارغ التحصیلان مدیریت بیمه می باشد)

- آشنایی با نرم افزار های آفیس بخصوص Word و Excel

- برخورداری از تسلط به زبان انگلیسی

 


 
 
دعوت به همکاری بیمه اتکایی ایرانیان از گروه مالی پاسارگاد
نویسنده : علی نادری - ساعت ۳:٢٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٥
 

بیمه اتکایی ایرانیان در نظر دارد نسبت به استخدام چند کارشناس امور مالی و بیمه اتکایی اقدام نماید. لذا واجدین شرایط زیر در صورت تمایل تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ارسال رزومه خود به ایمیل شرکت به آدرس info@iranianre.com اقدام نمایند. 

 شرایط عمومی:

- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان

- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان طبق تشخیص پزشک معتمد شرکت

- عدم ممنوعیت استخدام طبق قوانین و مقررات جاری کشور

- داشتن حداکثر ۳۰ سال سن (برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۲ سال و دکتری ۴ سال به حداکثر سن اضافه می شود ).

از متقاضیان حسب تشخیص و اولویت و نیاز شرکت، برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و ضرورتی به پیگیری حضوری یا تلفنی نمی باشد .
توجه : ارائه تقاضا و ارسال مدارک هیچ گونه تعهد استخدامی برای این شرکت ایجاد نخواهد کرد .

 

شرایط اختصاصی کارشناس امور مالی

 - دارای مدرک تحصیلی حسابداری، امور مالی، سایر رشته های مرتبط

- دارای سابقه کار مرتبط قابل قبول ­(حداقل به مدت 5 سال)

- آشنایی با نرم افزار های کاربردی مربوط

افراد آشنا و یا مسلط به زبان انگلیسی در اولویت می باشند.

 

شرایط اختصاصی کارشناس بیمه اتکایی

- دارای مدرک تحصیلی مرتبط (اولویت با فارغ التحصیلان مدیریت بیمه می باشد)

- آشنایی با نرم افزار های آفیس بخصوص Word و Excel

- برخورداری از تسلط به زبان انگلیسی

 


 
 
بیمه اتکایی چیست
نویسنده : علی نادری - ساعت ٢:٤٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٥
 

افراد و موسسات جان و مال خود را در برابر خسارت های احتمالی نزد شرکت های بیمه مستقیم ، بیمه می کنند. این شرکت ها که افراد و اموال بسیاری را در سطح گسترده ای بیمه می نمایند به نوبه خود در مقابل خطرات سنگین و یا انبوه تعهداتی قرار می گیرند که جبران خسارت های احتمالی آنها خارج از توان مالی این شرکتهاست یا اساساً نگهداری این تعهدات فاقد توجیه فنی و اقتصادی است. بدین لحاظ شرکت های بیمه مستقیم نیز معمولاً بخشی از تعهدات بیمه ای مازاد بر ظرفیت مالی و فنی خود را مجدداً نزد شرکت یا شرکت های بیمه دیگر بیمه می نمایند. به زبان ساده این بیمه مجدد را که ابزاری برای توزیع ریسک در سطح شبکه های ملی و جهانی بیمه ای است بیمه اتکایی می نامند. به عبارت دیگر شرکت های بیمه اتکایی در مقابل دریافت قسمتی از حق بیمه های شرکت های بیمه مستقیم متعهد می شوند بخشی از خسارتهای احتمالی مربوط به بیمه نامه یا بیمه نامه های صادره توسط شرکت بیمه طرف قرارداد را جبران نمایند


 
 
آیین‌نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه ( جایگزین آیین‌نامه شماره ۵۷ )
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:۱٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٤
 

آیین نامه شماره ۷۵

آیین‌نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه ( جایگزین آیین‌نامه شماره ۵۷ )

 

شورای‌عالی بیمه در اجرای بند ۵ ماده ۱۷ قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری، در جلسه مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۱ "آیین‌نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه"را مشتمل بر ۳۰ ماده و ۳۰ تبصره به شرح ذیل تصویب نمود:  

فصل اول: تعریف و شرایط اعطای پروانه نمایندگی بیمه

ماده۱- نماینده بیمه که در این آیین‌نامه اختصاراً «نماینده» نامیده می‌شود، شخص حقیقی یا حقوقی است که با رعایت قوانین و مقررات مربوط، از جمله قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، مفاد این آیین‌نامه و سایر مصوبات شورای‌عالی بیمه، مجاز به عرضه خدمات بیمه‌ای به نمایندگی از طرف یک شرکت بیمه طرف قرارداد می‌باشد.

تبصره۱- شرکت بیمه می‌تواند بخشی از اختیارات و وظایف خود در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در رشته‌های مختلف بیمه را بر اساس رتبه‌ نمایندگان بیمه، به نماینده تف

تبصره۲- رتبه‌بندی نمایندگان بیمه حقیقی و حقوقی طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ایران توسط شرکت‌های بیمه و یا موسسات رتبه‌بندی که مورد تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران می‌

 تبصره۳- مقررات این آیین‌نامه شامل نمایندگانی است که در داخل کشور فعالیت می‌کنند. اعطای نمایندگی بیمه در خارج از کشور مستلزم اخذ موافقت قبلی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و بر اساس دستورالعمل ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران خواهد بود.

 ماده ۲- پروانه نمایندگی بیمه توسط شرکت بیمه پس از تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران در همه رشته‌ها یا رشته‌های بیمه‌ای معین صادر خواهد شد. مدت اعتبار قرارداد و پروانه نمایندگی سه سال است و شرکت بیمه می‌تواند با رعایت مفاد این آیین‌نامه و احراز شرایط مربوط و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم توسط نماینده پروانه وی را تمدید نماید. در هر حال اعتبار پروانه نمایندگی منوط به اعتبار قرار داد نمایندگی بیمه است.

 ماده ۳- شرکت بیمه موظف است شرایط اعطای نمایندگی بیمه را از طرق مقتضی، به ویژه درج در پایگاه اینترنتی خود به اطلاع عموم برساند. 


 
 
تلفن و آدرس شعب بیمه پاسارگاد در کشور
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٤٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢۳
 
   نشانی    شماره تلفن    شهر    نام شعبه    کد شعبه    
  بیشتر 

تهران ـ خیابان دکتر فاطمی نبش خیابان هشت بهشت پلاک 2 طبقه دوم

021-88980530-2

تهران

اداره مرکزی

30001

 
  بیشتر 

مشهد ـ احمد آباد نبش خیابان عارف طبقات فوقانی بانک پاسارگاد واحد 2 شعبه احمد آباد

0511-8460894

مشهد

مشهد

30002

 
  بیشتر 

اصفهان- خیابان شهید قدوسی(آپادانا اول)- شماره 217

0311-6629002-4

اصفهان

اصفهان- مرکزی

30003

 
  بیشتر 

قزوین ـ خیابان فلسطین نبش بلوار شمالی طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

0281-3360680-2

قزوین

قزوین

30004

 
  بیشتر 

گرگان ـ خیابان ولیعصر عدالت هشتم مجتمع ایزد طبقه همکف واحد 103

0171-2324301-3

گرگان

گرگان

30005

 
  بیشتر 

بندرعباس، بلوار رسالت جنوبی، نبش کوچه عدالت یک، پلاک 2

0761-6688064

بندرعباس

بندرعباس-رسالت

30006

 
  بیشتر 

شیراز ـ بلوار شهید رجایی- بعد از کوچه 48- پلاک183

0711-6362649-54

شیراز

شبراز- فرهنگ

30007

 
  بیشتر 

کرج- بلوار 45متری گلشهر- خیابان گلزار غربی- بین میدان بسیج و پل مهرشهر

026-33513226

کرج

کرج- گلزار

30008

 
  بیشتر 

تبریز- ولی عصر- فلکه مخابرات- خیابان مخابرات غربی- پلاک27

0411-3299415-19

تبریز

تبریز

30009

 
  بیشتر 

یزد ـ خیابان آیت اله کاشانی نبش خیابان حافظ طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

0351-6290311 , 13

یزد

یزد

30010

 
  بیشتر 

ساری-میدان امام-خیابان جام جم-جنب شیرینی سرای جام جم

0151-2277305-9

ساری

ساری- جام جم

30011

 
  بیشتر 

تهران ـ بزرگراه اشرفی اصفهانی،بالاتر از میدان پونک -ساختمان فدک طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

021-44839243-6

تهران

پونک

30012

 
  بیشتر 

رشت ـ خیابان طالقانی( بیستون)، اول خیابان معلم، جنب کویرتایر، ساختمان ساحل، طبقه سوم

0131-2246873 , 96

رشت

رشت

30013

 
  بیشتر 

اردبیل- ایستگاه سرعین- نرسیده به میدان قدس- خیابان آب(کوچه بهار2)- پلاک 6

0451-7731480-4

اردبیل

اردبیل

30014

 
  بیشتر 

نیشابور- بلوار بعثت- نبش بعثت یک

0551-3348400-2

نیشابور

نیشابور

30015

 
  بیشتر 

بجنورد- خیابان طالقانی- حد فاصل چهارراه بسیج و میدان بازرگانی- نبش کوچه شهید کلاهدوز

0584-2248563 , 65

بجنورد

بجنورد

30016

 
  بیشتر 

بیرجند- بلوار معلم- خیابان قدس شرقی- پلاک 18

0561-2213675-7

بیرجند

بیرجند

30017

 
  بیشتر 

اراک ـ میدان سرداران ساختمان تالار بورس طبقه دوم

0861-2237790-1

اراک

اراک

30018

 
  بیشتر 

شهرکردـ خیابان شهید بهشتی(ورزش)- نبش کوچه شماره 7- پلاک 1

0381-3342610-5

شهرکرد

شهرکرد

30019

 
  بیشتر 

کاشان ـ خیابان شهید رجایی مجاور خیابان میر عماد طبقه فوقانی بانک پاسارگاد


 
 
نامزد ریاست جمهوری اینده
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٢٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٢
 

2796

ما در حال تحقیق روی این گزینه برای ریاست جمهوری هستیم شما هم بررسی کنید


 
 
داستان موفقیت جسیکا که با اراده اهنین نیازی به دست ندارد
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٠٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٢٢
 
 
هیج وقت دکتر ها نفهمیدند که چرا جسیکا در لحظه تولد دست نداشت. خودش هم نمیداند اما زندگی کردنش، آنهم بدون دست برای ما آدم ها حاوی پیامی است که کاملا گویاست ...
 
هیج وقت دکتر ها نفهمیدند که چرا جسیکا در لحظه تولد دست نداشت. خودش هم نمیداند اما زندگی کردنش، آنهم بدون دست برای ما آدم ها حاوی پیامی است که کاملا گویاست ... جسیکا کاکس متولد 1983 در آریزونای آمریکا اولین شخصی بود که مجوز خلبانی بدون دست در جهان را کسب کرد. او همچنین به عنوان اولین دارنده کمربند سیاه در تکواندو است. جسیکا در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی از دانشگاه آریزونا و به عنوان سخنران انگیزشی فعالیت می کند. جسیکا بر این باور است که با ترکیب خلاقیت، پایداری، شهامت و بی باکی، هیچ چیز غیر ممکن نیست.

او از همان لحظه اول بدون دست پا به دنیای ما گذاشت


میتوان سخت ترین کارها را انجام داد حتی آنهایی که به نظر غیر ممکن می آیند

 

نداشتن دو دست مانعی برای ورزش مورد علاقه ایجاد نمی کند

 

بدون دست هم میتوان زیبایی را تجربه کرد و به زیبایی جنگیدن با زندگی و نقص های آشکار آن

 
 
برای پرواز کردن دست ها کار ساز نیست. برای پرواز بال میخواهی و جسیکا بالهایش در اراده اش است

 
 

بدون دست هم میتوان پرواز کرد اما من که دست دارم چی؟ آیا من هم اراده آهنین و روح پرواز را دارم؟

 
 
او هم میتواند در برابر ناملایمات دنیا از خودش دفاع کند

 
 
برای آنان که در امتحان شهری بارها رد شدند تا گواهینامه گرفتند جسیکا حرف دارد که در این عکس میتوان شنید

 
 
شاید بتوان اینگونه هم نامه های عاشقانه نوشت

 

شاید بتوان با دست هایی که اصلا وجود ندارد دیگران را در آغوش گرفت و برایشان از راز های سر به مهر تقدیر های تغییر ناپذیر سخن گفت. آری میتوان بدون دست هم دیگران را در آغوش گرفت.
 

وقت آن است که باور کنیم یک معلول جسمی هم میتواند در مسابقه دو صد متر المپیک مــدال طلا را به گردن بیاویزد. وقت آن است که چشم ها را باز کنیم و با جرات به مبارزه با دنیا برخیزیم. عکس های جسیکا با ما سخن میگوید که به پاس تمام لحظات عمر می توان به زندگی لبخند زد و بهر شکل ممکن با ایجاد حس اعتماد بنفس به راز خواستن و توانستن، پی برد!

منبع : گروه اینترنتی پرشین اســـتار

 
 
سامانه اطلاعات بیمه نامه بیمه گذاران در بیمه پاسارگاد
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٠٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱٩
 

اطلاعات بیمه نامه شما

با تشکر از حسن انتخاب شما بیمه گذار محترم و همچنین به منظور ارج نهادن به اعتماد ارزشمندتان، بیمه پاسارگاد اقدام به راه اندازی سامانه مشاهده اطلاعات بیمه نامه مشتریان نموده است.

بیمه گذاران عزیز می توانند از ۷۲ ساعت پس از صدور بیمه نامه ،  با وارد نمودن شماره بیمه نامه و کد ملی ، اطلاعات بیمه خود را مشاهده نمایند.

توجه : در صورت عدم مشاهده اطلاعات بیمه ای خود و یا مشاهده مغایرت با بیمه نامه ، با شماره تلفن ۲-۸۸۹۸۳۵۳۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

" آرامش شما، هدف ما "

 

مشاهده اطلاعات بیمه نامه بر اساس شماره بیمه نامه

مشاهده اطلاعات گواهی بیمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی ( طرح ودیعه گذاری ) بر اساس شماره گواهی


 
 
مدارک لازم جهت تشکیل پرونده های خسارت عمر و حوادث
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:۳٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱٩
 

 

  • · مدارک لازم جهت تشکیل پرونده های خسارت  عمر و حوادث در شرکت بیمه پاسارگاد


الف ) مدارک درخواستی جهت تکمیل پرونده های خسارت عمر و حوادث گروهی :

مدارک مشترک :

  1. آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی بیمه شده
  2. کپی شناسنامه بیمه شده (صفحه اول/کل صفحات باطل شده در صورت فوت بیمه شده )
  3. گزارش حادثه (انتظامی/ تأمین اجتماعی / محلی)
  4. گواهینامه رانندگی مرتبط با وسیله نقلیه (اگر حادثه یا فوت ناشی از تصادف رانندگی باشد)
  5. مدارک پزشکی روز حادثه


* در صورت فوت بیمه شده

۱/ جواز دفن(کپی برابر اصل)

۲/ تمام صفحات شناسنامه باطل شده متوفی

۳/ خلاصه رونوشت وفات (کپی برابر اصل)

* در صورت بروز نقص عضو ناشی از حادثه

۱/ رادیو گرافی از عضو صدمه دیده

۲/ تکمیل فرم گواهی پزشک معالج به انضمام مدارک پزشکی مربوطه

* در صورت بروز هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

۱/ اصل صورتحسابهای هزینه های انجام شده

۲/ گزارش پزشک معالج مبنی بر علت صدمه و معالجات انجام شده


 
 
فروش به خودی خود انجام نمی گیرد
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:٥٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱٧
 

فروش به خودی خود رخ نمی‌دهد

26 تدبیر اثبات شده برای افزایش فروش در کلیه‌ی بازارها

نویسنده: استفن شیفمن مترجم: کامران پروانه ناشر: انتشارات اردیبهشت

اشاره:
فروش مثل پرت کردن توپ به عده‌ای از اشخاص متفاوت است و ادامه دادن بازی با آن کسانی که توپ را پس می‌اندازند خواهد بود.

چه کسی با ما واقعا توپ بازی می‌کند؟
نمی دانم کلید موفقیت چیست، ولی کلید شکست این است که آدمی بخواهد همه را راضی کند.
بیل کاسبی

بعضی‌ها ادعا دارند که فروشنده‌اند ولی در واقع نیستند. از این‌جا می‌توان پی‌برد که فروشنده‌ی واقعی نیستند که هر رابطه‌ی شغلی که روی آن کار می‌کنند برایشان به اندازه‌ی هر رابطه‌ی شغلی دیگری که روی آن کار می‌کنند مهم است. بدیهی است که بعضی کارها مهم و بعضی دیگر مهم‌تر است.
فروش مثل پرت کردن توپ به عده‌ای از اشخاص متفاوت است و ادامه دادن بازی با آن کسانی که توپ را پس می‌اندازند خواهد بود.


 
 
هیلتون موسس هتل هیلتون
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:٠۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱٦
 

هیلتون موسس هتل هیلتون
-  من به خدا ایمان دارم و معتقدم که با عبادت می توان به عشق الهی دست یافت.
- من به صداقت ایمان دارم و معتقدم که هرکس دروغ بگوید زندگی خود را تباه کرده است.
- من به شور و شوق و شهامت ایمان دارم و معتقدم که بدون آنها نیرومندترین تواناییهای انسان خفته و نهفته باقی می ماند.

«آغاز زندگی هرکسی زمانی است که جهت زندگی خود را تعیین می کند. تا آنجا که به یاد می‌آورم، مردم همواره مرا سمبل شور و اشتیاق دانسته اند. اشتیاق بود که مرا پیش می برد و عبادت بود که از من محافظت می کرد».
موفقیت هیلتون از همان سالهای نخستین زندگی آغاز شد. موفقیت و شهرت او صرفاً مرهون استعداد و تواناییهایش در ادارة یک هتل مجلل نیست؛ بلکه حاصل شم و بینش اقتصادی اوست. هیلتون در سرمایه گذاری ماهر، در مذاکره و معامله سرآمد و در تمام داد و ستدها، حسابگر و دوراندیش بود. برخورداری از یک حس ششم نیرومند به او فرصت می داد تا زمان مناسب انجام هر کاری را تشخیص دهد. چشمان نافذ و تیزبین او هرگونه فرصت مناسب سرمایه گذاری را می دید. از اینها مهمتر او اصلی اساسی را اهمیت می داد که عبارت بود از:


 
 
عمر طلاست از باقیمانده ان خوب استفاده کنیم
نویسنده : علی نادری - ساعت ٩:٢۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱۱
 

مومن‌خانی-مجله موفقیت شماره254

سال 1392؛ نخستین سال از سال‌های باقیمانده عمر من

هیچ‌کس نمی‌تواند به عقب برگردد، اما همه می‌توانند به جلو پیش بروند و فردا، وقتی خورشید طلوع کند همه آن چیزی که به خودم می‌گویم این است: می‌خواهم فکر کنم این روز، نخستین روز زندگی من است.
من به اعضای خانواده‌ام با حیرت و شگفتی می‌نگرم مثل این‌که نخستین‌بار است که آنها را می‌بینم و از این‌که می‌بینم آنها در کنارم هستند در پوست خود نمی‌گنجم و در سکوت آن شعف و گرمایی را که از اعماق وجودم بالا می‌آید و عشق نامیده می‌شود، با آنها تقسیم می‌کنم

 


 
 
چون نمی‌دانند عالی می‌پرند!
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱۱:٢٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱٠
 


چون نمی‌دانند عالی می‌پرند!

روزی یک زیست‌شناس و یک مهندس هوافضا کنار هم نشسته بودند. زیست‌شناس سطح مقطع بال و بدنه زنبور را به مهندس هوافضا داد و از او خواست محاسبه کند آیا زنبور با این ابعاد بال و بدن، طبق قوانین آیرودینامیک هواپیما‌ها و پرنده‌های بزرگ، می‌تواند پرواز کند؟
مهندس بعد از کلی محاسبات دقیق و تجزیه و تحلیل‌های وقتگیر کامپیوتری سرش را با تعجب بلند کرد و گفت: «محاسبات می‌گویند این کار غیرممکن است! اما...؟ اما من که می‌دانم زنبور‌ها می‌پرند!؟ آخر چگونه چنین چیزی ممکن است؟»
زیست‌شناس با خنده گفت: «شاید چون زنبور‌ها مثل ما آدم‌ها هواپیما نساخته‌اند و از قوانین آیرودینامیک و نسبت‌های لازم برای سطح مقطع بال به بدنه خبر ندارند می‌توانند پرواز کنند؟»
مهندس با خجالت و ناراحتی گفت: «این حرف درست نیست! تنها دلیلی که وجود دارد این است که دانش و علمی که من دارم متعلق به اجسام بزرگ و بال‌های بزرگ روی سیال هواست. به احتمال زیاد وقتی جسم پرنده به اندازه قد و قواره یک زنبور کوچک می‌شود و بال و پرهای پرنده مانند زنبور لطیف و انعطاف‌پذیر می‌شوند، قوانین علمی دیگری حاکم می‌شوند که زنبور‌ها از آن برای پریدن استفاده می‌کنند؟

 


 
 
تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٤٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٩
 

 
 
افراد موفق - شان استون پسر فیلمساز معروف .. الیور استون
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٠٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٩
 

سلام دوستان عزیز امیدوارم هرکجا که هستید سالم ، شاد و خرم باشید و من از اینجا یک خسته نباشید به شما میگم تا خستگی از تنتون بیرون بره.<<خسته نباشید>>

امروز می خوام از کارگردان هالیوودی که با مسلمان شدنش شده خبرسازترین فرد رسانه ها که از این بابت ورود ایشون را به دنیای مقدس اسلام رو تبریک میگم. جناب آقای شان استون(علی) کارگردان هالییودی شهر نیویورگ سیتی آمریکا.

«شان استون» پسر فیلمساز معروف آمریکایی «الیور استون» با حضور در ایران به دین اسلام روی آورد. به گزارش فارس، «شان استون» پسر الیور استون فیلمساز بزرگ آمریکایی ظهر امروز -۲۵ بهمن ماه- با حضور در دفتر آیت الله ناصری واقع در اصفهان به دین اسلام مشرف شد. بنا بر این گزارش، شان استون که خود نیز در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند، مدتی پیش برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی به ایران آمد و طی حضورش در ایران با فرج الله سلحشور نیز دیدار کرد. استون به منظور تشرف به دین اسلام چند روزی است که در اصفهان به سر می‌برد. او لحظاتی پیش با قرائت شهادتین به دین اسلام و مذهب شیعه روی آورد.

پسر کارگردان مشهور هالیوودی مسلمان شد+عکس

شان علی استون (به انگلیسی: Sean Ali Christopher Stone) (زاده: ۲۹ دسامبر ۱۹۸۴، نیویورک سیتی) بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. وی فرزند الیور استون کارگردان آمریکایی برنده اسکار است.

 


شان علی استون (به انگلیسی: Sean Ali Christopher Stone) (زاده: ۲۹ دسامبر ۱۹۸۴، نیویورک سیتی) بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. وی فرزند الیور استون کارگردان آمریکایی برنده اسکار است.

بازیگر
سال ساخت فیلم
۲۰۱۲ Don't Pass Me By
۲۰۱۱ Graystone
۲۰۱۱ Nevo
۲۰۱۰ وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد
۲۰۰۸ دبلیو
۱۹۹۹ هر یکشنبه کذایی
۱۹۹۷ دور برگردان (فیلم)
۱۹۹۵ Nixon
۱۹۹۴ Natural Born Killers
۱۹۹۳ Heaven & Earth
۱۹۹۱ JFK
۱۹۹۴۱ دورز
۱۹۸۹ متولد چهارم ژوئیه
۱۹۸۷ وال استریت (فیلم)
۱۹۸۶ Salvador

کارگردان

سال ساخت فیلم
۲۰۱۱ Graystone
۲۰۰۸ Singularity کوتاه
۲۰۰۷ Nuremberg: The 60th Anniversary Director's Cut مستند
۲۰۰۵ Perfect Is the Enemy of Good مستند
۲۰۰۵ Resurrecting 'Alexander' مستند
۲۰۰۵ The Death of 'Alexander' مستند
۲۰۰۵ Fight Against Time: Oliver Stone's Alexander مستند

مسلمان شدن

وی که جهت شرکت در کنفرانسی به ایران سفر کرده بود در روز ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ در دفتر آیت الله محمد ناصری در اصفهان شهادتین خوانده و مسلمان شد. وی گفت:

« ... من شجاعت و معرفت رسول خدا (ص) را می‌فهمم و به همین دلیل نیز مسلمان شدم. وی با اشاره به اینکه مذاهب دیگر هم مانند اسلام یک خدا را می‌پرستند، تاکید کرد: «لا اله الا الله» مفهوم جدیدی نیست، بلکه همواره در ادیان مختلف بوده اما نوع بیانش تفاوت داشته‌است.... یک عالم روحانی و مقدسی در آن شرایط بود که فکر کردم ارتباط خاصی با خداوند برقرار شده‌است...  »
وی نام «علی» را پس از ورود به اسلام برگزید

 
 
کسب درآمد رویایی در هر شرایطی
نویسنده : علی نادری - ساعت ٥:٤٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۸
 

کسب درامد رویایی در هر شرایطی

شما می‌دانید که لایق درآمدی بیشتر از درآمد کنونی خود هستید، اما چگونه از شرایط کنونی به درآمد رویا‌یی خود برسید؟ برایان تریسی مربی شغلی، متخصص آموزش و نویسنده‌ کتاب‌های پر‌فروش همیشگی، در کتاب جدیدش «کسب درآمد رویایی» روش‌هایی عامه‌پسند را آموزش می‌‌دهد تا درآمدتان را افزایش دهید و موانعی را که بسیاری با آنها روبه‌رو هستند معرفی می‌کند و انواع گوناگون روش‌ها و فعالیت‌هایی را بیان می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند به گونه‌ای دیگر بیندیشید. با این‌که مطالب کتاب تا حدی تکراری است و شامل اطلاعات تخصصی اقتصادی نیست، اما دید‌گاه‌های باارزشی در مورد کشف توان به دست آوردن حداکثر درآمد را دارد.
در آمد کنونی شما تصمیم خودتان است

 


 
 
زندگی کارافرین والتر الیاس ذسینی
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٥٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٧
 

برای موفقیت، سخت بکوشید، هرگز تسلیم نشوید و خواستة خود را به دغدغه ای دایمی مبدل کنید
والتر الیاس دیسنی در پنجم دسامبر سال 1901 در شیکاگو به دنیا آمد. مادرش فلوراکال، آلمانی تبار بود و پدرش الیاس دیسنی یک کانادایی ایرلندی نسب. پدر دیسنی اگر چه مجذوب کسب و تجارت بود؛ اما چون توانایی خاصی در این زمینه نداشت، همواره با موانع مالی بر می خورد. از این رو، ناگزیر برای یافتن کار مناسب به اتفاق خانواده اش از شهری به شهر دیگر کوچ کرد.
در سال 1906، دیسنی بزرگ مزرعه ای را در مارسلین، در ایالت میسوری خریداری کرد و خانواده اش را در آن اسکان داد. زندگی روستایی و تماس مستقیم با جانوران، عشق و علاقة والت را نسبت به حیوانات برانگیخت و او را به راهی هدایت کرد که سرانجامی پر افتخار داشت. این جانوران می‌رفتند که روزی ستارگان فیلمهای کارتونی او شوند. شخصیت محبوب او، عمو اِد بود. عمو اِد فردی کاملاً شاداب و سرحال بود و آنقدر آزاد بود که هر چه دلش می خواست، می کرد. او اگر چه فردی ساده لوح بود؛ اما در دنیای خودش زندگی شیرینی داشت و از آن لذت می برد. یک بار دیسنی از عمو اِد به عنوان سمبل مهربانی و محبت یاد کرد.او با زندگی بی غل و غش خود، لذت زندگی را به نمایش می‌گذاشت. والت از این مرد عجیب درس بزرگی آموخت؛ درسی که در خاطرش نقش بست و تمام عمر از آن بهره جست:
برای اینکه واقعاً موفق و شاد باشید، باید به کاری دست بزنید که برایتان جاذبه داشته باشد


 
 
 
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٢٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٧
 

 

سوئی چیرو هوندا
مدیر و موسس کارخانه تولید موتور هوندا

شخصیت، طرز تفکر و نحوة عمل این کارآفرین بزرگ عامل اصلی موفقیت های گذشته و حال شرکت هوندا بوده است بیشتر می شود. نوع تفکر و شخصیت هوندا و در نتیجه فلسفه و فرهنگ سازمانی که در شرکت او به وجود آمد بدون تردید تأثیر مستقیمی در چگونگی حرکت آن در طول زمان داشته است. مهمترین ویژگی سوئی چیرو هوندا شناخت طبیعت انسانی بود. مردی که شرکت هوندا را مبدل به یکی از نوآورترین شرکت های خودروسازی جهان کرد و تلاش ژاپن را در برابر سه شرکت بزرگ خودروسازی آمریکا در دهه های هفتاد و هشتاد قرن بیستم میلادی رهبری کرد زمانی به یک خبرنگار گفت: «همة موفقیت های هوندا به انگیزش فردی باز می گردد. هر کسی باید برای خودش کار کند. کارگر خودش را برای شرکت قربانی نمی کند. او در این شرکت کار می کند تا زندگی سعادتمندی داشته باشد و از کارش لذّت ببرد.»
سوئی چیرو هوندا بر این باور بود که کسی که در رأس یک شرکت قرار دارد باید شخصاً کارهایی را انجام دهد که دیگران از انجام دادن آن نفرت دارند. می گفت شما لازم نیست همیشه این کارها را انجام دهید. کافی است تنها یکبار انجام دهید و این بهترین راهی است که همکارانتان را وادار به پیروی کنید.
در جایی اذعان کرده است که : «من در 99 درصد کوشش هایم شکست خوردم تا در 1 درصد بقیه موفق شوم.»
کیوشی کاواشیما که پس از هوندا ریاست شرکت را در دست گرفت می گوید: «هوندا کسی نبود که از روی آنچه دیگران انجام می دادند کپی کند. او از ایده های خودش استفاده می کرد. او مردی بود صاحب رؤیا و کمک می کرد کارکنانش نیز به رویاهای خودشان دست یابند. من از او یاد گرفتم که یک شرکت بدون رؤیا جایگاهش را در جامعة کسب و کار از دست می دهد.
و بالاخره هیروتوشی هوندا پسر بزرگ سوئی چیرو دربارة پدرش گفته است: «پدرم شخص بسیار خلاقی بود. او تقریباً مانند یک هنرمند بود.

 
 
پیام تسلیت دبیر کل فیر به رئیس کل بیمه مرکزی
نویسنده : علی نادری - ساعت ۸:٤۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٥
 
پیام تسلیت دبیر کل فیر به رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت زلزله های اخیر در ایران
در پی وقوع زلزله ۷/۷ ریشتری در سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان و چند زلزله دیگر در بوشهر و آذربایجان شرقی، دبیر کل فدراسیون بیمه گران و بیمه گران اتکایی آفریقایی – آسیایی ( فیر ) پیام تسلیتی برای سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فرستاد و مراتب تأسف و تأثر خود را ابراز داشت.
به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، همام بدر دبیر کل فدراسیون بیمه گران و بیمه گران اتکایی افریقایی – آسیایی در پیام خود به مهندس کریمی که روز ۲۹ فروردین ( ۱۸ آوریل) از محل دبیر خانه این فدراسیون در قاهره به تهران مخابره شده ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه دلخراش، با خانواده های داغدار این حادثه اظهار همدردی کرده و مراتب تسلیت خود را به این خانواده ها ابراز داشته است.
گفتنی است که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضای موثر فدراسیون بیمه گران و بیمه گران اتکایی آفریقایی – آسیایی ( فیر ) است و  این فدراسیون که مرکز آن در قاهره است برخی از سمینارهای خود را در تهران برگزار کرده است.

 
 
افزایش فروش با ا ال پی – قسمت چهارم
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٥
 

افزایش فروش با ا ال پی قسمت چهارم
پرسش هایی حرفه ای  برای فروش بیشتر(متا مدل)
تصور کنید برای درمان به پزشکی مراجعه کرده اید و پزشک بدون پرسیدن هیچ نوع سوالی در همان ابتدا شروع به نوشتن نسخه شما بکند.در چنین شرایطی چه احساسی به شما دست می دهد؟آیا غیر از این است که توقع دارید ابتدا از شما سوالاتی پرسیده شود و شرح حالی گرفته شود و آنگاه نسبت به ارائه نسخه اقدام گردد؟بدون شک در حالت دوم ،یعنی زمانی که ابتدا وضعیت شما درک شده و سپس تجویزی انجام شده است احساس بهتری خواهید داشت.
فروشنده حرفه ای نیز باید همچون یک پزشک حاذق عمل کند.او در صورتی می تواند فرایند فروش را تسهیل کند که ابتدا شرح حال مناسبی از مشتری داشته باشد.
متاسفانه بسیاری فروشندگان و بازاریابان فکر می کنند اگر به خوبی از پس توصیف محصولات و یا خدمات خود برآیند راه را به درستی رفته اند و فروش خود به خود انجام می شود، غافل از اینکه در هر جلسه ای کسی کنترل جلسه را بدست دارد که خوب می پرسد و خوب گوش می دهد.
بنابراین به یاد داشته باشید استراتژی خود را به گونه ای تنظیم کنید که پس از برقرار کردن رابطه ای مثبت ، ابتدا خوب سوال بپرسید و خوب گوش کنید و آنگاه نسبت به ارائه راه حل اقدام کنید،بله ارائه راه حل ،یادمان نرود محصولات یا خدمات ما نیست که نظر مشتری را به خود جلب می کند،مشتری به دنبال راه حلی برای مسئله خودش است،آنچه نظرش را جلب می کند کاری است که محصولات و خدمات ما برایش انجام می دهد.بنابراین اگر در ابتدا مسئله مشتری را به خوبی نشناسیم نمی توانیم راه حل مناسبی را ارائه نماییم.بنابراین وظیف شما این است که ببینید چگونه می توانید به خریدار خود کمک کنید.
پرسش حرفه ای در این موارد به شما کمک می کند:


 
 
افزایش فروش با NLP- قسمت دوم
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/٥
 

افزایش فروش با NLP- قسمت دوم
مشتری را مجذوب خود کنید
 
یکی از ویژگی های فروشندگان موفق قدرت انعطاف پذیری آنهاست.آنها قدرت ایجاد تفاهم و ارتباط موثر با انواع مشتریان را دارند.فروشندگان موفق می دانند که کلید ورود به دنیای مشتری، ایجاد تفاهم و درک متقابل است.
فروشنده حرفه ای  به این نکته اشراف دارد که مشتریانش تلقی و برداشت خود از دنیای اطراف را به عنوان واقعیت و حقیقت جهان باور دارند و فکر می کنند که همیشه حق با آنهاست.بنابراین تصورات مشتری جای واقعیت را می گیرد و نکته اینجاست که ما با ادراک مشتری سروکار داریم نه با درک شخصی خود.
اینگونه است که مسئله همدلی (Empathy) در فرایند ارتباط با مشتری نقشی اساسی بر عهده دارد.همدلی با مشتری به زبان خیلی ساده یعنی دیدن دنیا از دریچه چشمان او .
 فروشندگان باید به نوع تفکر و نگرش مشتری دست یابند و از همان مدل برای ورود به دنیای وی استفاده کنند.
در شماره پیشین بخشی از کلیدهای مربوط به مدل فکری مشتری به تفصیل بیان شد و در این شماره به برخی روشهای دیگر برای نفوذ در دنیای ذهن مشتری می پردازیم


 
 
افزایش فروش با ان ال پی قسمت سوم
نویسنده : علی نادری - ساعت ٦:٥٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۳
 

افزایش فروش با ان ال پی- قسمت سوم
 پیش فرض های موفقیت  در فروش

در این مقاله قصد دارم با اشاره به پیش فرض های ان ال پی تاثیر آنها را در روند افزایش فروش نشان دهم.
یکی از مواردی که در کلاس های استاندارد ان ال پی آموزش داده می شود مبحثی است به نام پیش فرض های ان ال پی (NLP Presuppositions)
ریچارد بندلر در بسیاری از سخنرانی هایش اشاره می کند به این موضوع که : فرض کنید هر آنچه می گویم دروغ است اما توجه کنید که آیا به کاربستن آنها برای شما مفید است یا نه.
رفتارهای ما انسانها در راستای اثبات باورهای ماست.ما به آن چیزی می رسیم که عمیقا به آن اعتقاد داریم.
هر فردی با توجه به تجربیات شخصی خود  انتظارات و باورهایی دارد که اساسا زندگی بدون آنها ناممکن است.
حال با توجه به اینکه بدون داشتن پیش فرض نمی توانیم زندگی کنیم پس بهتر است پیش فرض هایی داشته باشیم که به جای محدود کردن ما به ما آزادی عمل و انعطاف بیشتری بدهد.
با توجه به گسترش دامنه کاربرد های NLP بخشی از این پیش فرض ها را به رویکرد تاثیرگذاری آنها در روابط میان فروشنده و مشتری و افزایش کارائی و اثر بخشی فرایند فروش بررسی خواهیم نمود:
پیش فرض 1 : ما نمی توانیم ارتباط برقرار نکنیم


 
 
فزایش فروش با NLP- قسمت اول
نویسنده : علی نادری - ساعت ٧:٤٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/٢/۱
 

فزایش فروش با NLP- قسمت اول
به زبان مشتری صحبت کنید 

وقتی اقدام به تولید دستگاهی می کنیم یکی از ضروریات برای کار با آن دستگاه،تهیه یک دفترچه راهنماست.معمولا متخصصین به جنبه های مختلف کار با دستگاه می اندیشند و سپس دفترچه ای قابل فهم را آماده می کنند و پس از اعمال تغییرات لازم آن را به تعداد مورد نیاز تکثیر می کنند و همراه با هر دستگاه یک نسخه از آن را به مشتری ارائه می کنند..عملا دفترچه آماده شده برای تمام دستگاه های تولید شده قابلیت تعمیم و استفاده دارد و شرکت ها مجبور نیستند برای هر واحد از تولید خود دفترچه ای جداگانه تهیه نمایند.حتی برای پرورش گل و گیاه و یا حیوانات خانگی هم می توان از این روش استفاده کرد . اما وقتی به موجود پیچیده ای به نام انسان می رسیم دیگر نمی توان از یک دفترچه راهنمای واحد استفاده کرد.انسانها را نمی توان به صورت قطعی و صددرصد در چارچوبهای مشخصی قرار داد.در بسیاری از مواقع رفتارهای غیرقابل پیش بینی از آنها سر می زند که تعجب همگان را بر می انگیزد با این حال برای برقراری ارتباط بهتر، چاره ای نداریم جز اینکه براساس شباهت ها، آنها را در دسته هایی مشابه بگنجانیم تا ارتباطی صحیح تر با کمترین خطای ممکن ایجاد شود.
مقوله ارتباط با مشتری و فروش حرفه ای نیز از این امر مستثنا نیست.از آنجایی که یکی از مهمترین بخش های فرایند فروش، ارتباط سازی با مشتری می باشد ما ناچاریم از روش هایی کارامد استفاده کنیم تا این ارتباط را تقویت نموده و به اصطلاح به مرحله ارتباط موثر که در NLP به آن راپورت(Rapport) می گویند دست یابیم.
NLPیکی از علومی است که در سالهای اخیر کمک فراوانی به این امر نموده و با ارائه روشهایی کارا و اثربخش ، راه را برای دستیابی به این مهم هموار کرده است.
NLP یا Neuro-Linguistic Programming که در کتابهای فارسی با عنوان " برنامه ریزی عصبی-کلامی" از آن نام برده شده است در دهه 1970 توسط ریچارد بندلر و جان گریندر پایه گذاری شد و یکی از پایه ای ترین مفاهیم در آن، موضوع الگوبرداری یا مدلسازی (Modeling)  بود.
NLPدرطی سالهای اخیر توسط متخصصین زیادی گسترش پیدا کرد و در حال حاضر بسیاری از افراد موفق دنیا از روش ها و تکنیکهای موثر آن برای بهره وری بیشتر استفاده می کنند.(برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مفاهیم آن می توانید به وب سایت www.saeedvafaee.com مراجعه فرمایید.)
در NLP  جدای از تکنیک ها و روش ها ی فراوان ، پیش فرض هایی وجود دارد که به ما کمک می کند نگرشمان را به دنیای اطرافمان بهبود بخشیم.
یکی از پیش فرض های اولیه NLP به ما می گوید: " مدل شخصی هر فرد قابل احترام است"
براساس این پیش فرض ما به جای اینکه رفتار انسانها را با معیارها و سلائق شخصی خود مورد قضاوت قرارداده و دائم از آنها ناراحت و عصبانی شویم فرض را بر این می گذاریم که هر کسی بر اساس نوع نگرش و جهان بینی شخصی خودش، روحیات و رفتارهای منحصر به فرد خود را دارد و اگر هدف ما برقراری یک ارتباط صحیح و حرفه ای است باید برای این مدل ، ارزش قائل شده و به گونه ای خود را به مدل فرد نزدیک کنیم(البته با حفظ هویت شخصی و ارزش های اخلاقی خودمان) و هرچه درک بهتری از مدل شخصی افراد داشته باشیم امکان ایجاد رابطه موثر را بیشتر و بیشتر نموده و دامنه نفوذمان گسترش می یابد.
از طرفی پیش فرض دیگری از پیش فرض های NLP به ما می گوید" کنترل در دست کسی است که بیش از دیگری انعطاف داشته و راه حل های بیشتری داشته باشد"بنابراین هر چه شناخت ما از مشتری بیشتر باشد ابزارهای گسترده تری در اختیار ما قرار می گیرد تا میزان تاثیرگذاری خود را افزایش دهیم.
افراد به صورت دائمی در حال اخذ اطلاعات از محیط اطراف و طبقه بندی آن در مغز خود هستند تا بتوانند درک درست تری از دنیا داشته باشند.در کل فرایند فروش به خصوص در مرحله ارائه محصول یا خدمت (Presentation) توجه به این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . بنابراین اگر در زمان توضیح محصول یا خدمت از کانال های حسی قابل درک برای مشتری استفاده نکنیم ، احتمال موفقیتمان و متقاعد شدن مشتری کاهش می یابد. و از طرفی اگر بتوانیم به زبان مشتری سخن بگوییم و ازورودی های اطلاعاتی نزدیک به مدل شخصی وی استفاده کنیم فرایند ادراک به شکل کامل تری صورت می پذیرد و درصد موفقیت ما افزایش می یابد.
پس به این نتیجه رسیدیم که هر مشتری به زبان خاص خودش درمورد نیازها و خواسته هایش صحبت می کند و نوع ادراکش به کانال ترجیحی احساسی اش برمی گردد.
ما برای درک دنیا از 5 حس اصلی خود یعنی بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی استفاه می کنیم. همه ما از همه حواس خود به صورت ترکیبی  بهره می گیریم اما معمولا یکی از این حواس را بیشتر به کار می بریم.بر اساس همین معیار در NLP افراد را برای راحتی بیشتر به 4 دسته دیداری،شنیداری،لمسی(یا حسی) و شنیداری-منطقی تقسیم می کنند.هر کدام از این گروه ها بر اساس کانال ترجیحی خود ، زبان خاص خویش را برای توصیف افکارو تجربیاتشان به کار می بندند.
مهمترین ابزار برای شناخت هر کدام از این گروه ها،  توجه به علائم و نشانه های کلامی و غیرکلامی آنها می باشد که از این میان حرکت چشم ها و نیز واژه های به کار رفته توسط آنها، از اهمیت بیشتری برخوردارند.
با توجه به این مدل ،که به آن مدل VAKOG هم می گویند،  به صورت دقیق تر و کاربردی تری به شرح هرکدام از این دسته ها می پردازیم: