بیمه پاسارگاد (1997)

تکنیکهای فروش بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:٥٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٢/۳/٢
 
تکنیکهای فروش بیمه عمر

اعتقاد نداشتن به فلسفه وجودی بیمه های عمر در کلام شما آشکار می شود.هنگامی که از اعماق وجودتان حرف نمی زنید،وقتی شما صرفا کلام بدون حس وروح را ادا می کنیدوبه گمان خود درزمینه بیمه عمر اطلاع رسانی می کنید،بیان وریتم ادای کلمات شما دقیقا انتقال دهنده پیامی به مخاطب است که شاید خودتان متوجه آن نباشید. اگر شما به بیمه عمر اعتقادی نداشته باشید، این را در گفتار وحسی که در ضمیرتان است تاخواسته به مخاطب خود انتقال می دهید.مخاطبان شما حس می کنند که شما فقط گوینده ومسئول ادای کلمات وجملاتی هستید که ذات شغلتان ایجاب می کند.

یعنی شما به آنچه عرضه می کنید ایمان ندارید. شما خودتان خریدار آنچه از مخاطبتان انتظار دارید نیستید. چرا و به چه دلیلی از دیگران توقع داریدکه به توضیحات بدون روح وخالی از اعتقاد وباورتان توجه کنند و تحت تاثیر آن قرارگیرند


داشتن­ اعتمادبه نفس رمز موفقیت در کلیه فعالیتهای اجتماعی وخصوصا بازاریابی است.یعنی اعتقاد داشتن به توانایی ها وفعالیتهای خویش .هنگامی که به بیمه عمری که برای مشتریان موضیح می دهیم ایمان وباور داشته باشیم به آنها می آموزیم که آینده را امروز ببینندوبرای داشتن آینده ای مطمئن وبا تکیه بر توضیحات قوی ومطمئن شما برای آینده برنامه ریزی نمایند.

هرچقدر در راستای افزایش اعتماد به نفس تمرین وممارست بیشتری داشته باشید دربازاریابی  وفروش بیمه قوی تروموفقترخواهید بود.

در هنگام توضیح بیمه عمربا آرامش وبدون استرس ویا اضطراب صحبت نمایید. گاهی برخی همکاران آنقدرتندو مسلسل وار توضیح می دهندکه بیمه گذار طفلک گیج ومبهوت شده ونقش فردی که کاملا متوجه شده را ادا می نماید. در این هنگام است که می گویداجازه بدید درموردش فکر کنم ویا می گوید حالا یک بروشور یا کاتالوگ که توضیحات رو نوشته بدین ببرم بخونم بعد خبرشو می دم.

این جمله یعنی بازاریاب محترم شما نتوانستید به من بیمه عمر بفروشید ویا میشه گفت یعنی