بیمه پاسارگاد (1997)

دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر
نویسنده : علی نادری - ساعت ۱٠:۳٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/۱٠/٢۳
 
 

دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر

 

دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر با هدف آموزش کاربردی بازاریابی تخصصی و همچنین نهایی کردن فروش بیمه عمر توسط گروه جهان اندیشان با همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا و پژوهشکده برگزار خواهد شد. دعوت از اساتید با تجربه و توانمند بازاریابی بیمه عمر از ایران و جهان ، ارائه رو در رو و مستقیم تجربیات این اساتید، بررسی استراتژی‌ها و راهکارهای بازاریابی بیمه عمر و تبادل نظر راهکارهای فروش بیمه عمر در بازار ایران از جمله مهمترین رویکردهای مطرح درکنفرانس مذکور خواهد بود.

محورها و محتوای آموزشی کنفرانس عبارت است از:

  • از شکست های فروش بهترین تکنیک های بازاریابی بیمه عمر را بیاموزیم
  • کاربرد روش Priemioum در فروش بیمه عمر
  • راهکارهای  فرهنگ سازی بیمه عمر در ایران
  • نحوه ارتباط با بیمه گزاران جهت فروش بیمه عمر
  • چگونه بحران های ویزیت را مدیریت کنیم
  • نهایی کردن فروش بیمه عمر
  • متقاعد سازی مشتریان جهت خرید بیمه عمر و تبدیل نه به آری
  • تشکیل تیم حرفه ای فروش بیمه های عمر ( مدیریت حرفه ای نیروهای فروش ) و نگهداری فروشندگان

و بسیاری دیگر

این کنفرانس با حضور اساتید برجسته داخلی و بین المللی در تاریخ 13 و 14 بهمن 1390 در تهران برگزار خواهد شد.

 

شورای سیاست گذاری کنفرانس در نظر دارد جشنواره انتخاب را با هدف شناسایی فروشندگان حرفه ای بیمه عمر و ارائه تجارب مفید این افراد به شبکه فروش بیمه عمر همزمان با دومین کنفرانس بین المللی بیمه عمر برگزار نماید.

Joomla! Template design and develop by JoomVision.com - http://www.joomvision.com

زمان و مکان

13 و 14 بهمن 1390

2 - 3  2012  February

ایران / تهران

مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی