بیمه مان بیمه ایران

محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد

مدیرعامل بیمه ایران در رونمایی از بیمه عمر «مان» گفت: بیمه مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

خبرگزاری فارس: محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد
    •  
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران صبح امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت انجام شد.

ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.

وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.

وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

به گزارش فارس محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.

مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.

به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.

وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.

امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.

وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000935#sthash.DdSeVnOB.dpuf
محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد

مدیرعامل بیمه ایران در رونمایی از بیمه عمر «مان» گفت: بیمه مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

خبرگزاری فارس: محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد
    •  
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران صبح امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت انجام شد.

ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.

وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.

وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

به گزارش فارس محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.

مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.

به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.

وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.

امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.

وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000935#sthash.DdSeVnOB.dpuf
محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد

مدیرعامل بیمه ایران در رونمایی از بیمه عمر «مان» گفت: بیمه مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

خبرگزاری فارس: محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد
    •  
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران صبح امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت انجام شد.

ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.

وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.

وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

به گزارش فارس محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.

مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.

به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.

وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.

امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.

وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد.

انتهای پیام/

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000935#sthash.DdSeVnOB.dpuf
محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد

مدیرعامل بیمه ایران در رونمایی از بیمه عمر «مان» گفت: بیمه مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

خبرگزاری فارس: محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد
    •  
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران صبح امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت انجام شد.

ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.

وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.

وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

به گزارش فارس محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.

مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.

به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.

وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.

امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.

وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000935#sthash.DdSeVnOB.dpuf
محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد

مدیرعامل بیمه ایران در رونمایی از بیمه عمر «مان» گفت: بیمه مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

خبرگزاری فارس: محصول جدید بیمه ایران با نام بیمه عمر «مان» رونمایی شد
    •  
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران صبح امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت انجام شد.

ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.

وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.

وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

به گزارش فارس محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.

امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.

مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.

به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.

وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.

امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.

وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000935#sthash.DdSeVnOB.dpuf
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، امر اللهی مدیر عامل بیمه ایران در مراسم رونمایی "بیمه مان " با بیان مطلب فوق یادآور شد : طرح جدید بیمه عمر بیمه ایران باعث ایجاد نشاط وامید در خانواده ها خواهد شد .

محمود امراللهی مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تلاش این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی گفت: این تلاش‌ها منجر به این شد که بعد از 6 ماه کار و جلسات پیاپی شاهد این محصول جدید بیمه‌ای باشیم.
وی ادامه داد: این محصول چیز تازه‌ای نیست بلکه شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه شده است.
امراللهی با بیان اینکه هیات مدیره به طور جدی پیگیر اجرای این بیمه‌نامه است،افزود: وظیفه ما آموزش کارکنان، مردم و آموزش حرفه‌ای فروشندگان بیمه زندگی است.
مدیرعامل بیمه ایران موفقیت در فروش بیمه زندگی (مان) را وابسته به دو عامل دانست و گفت: شبکه فروش آماده و فعال و سرمایه‌گذاری مناسب عواملی است که می‌تواند به فروش این بیمه‌نامه کمک کند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم توسعه بیمه‌های عمر و زندگی در ایران این است که منابع به درستی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و سود مشارکت در منافع به طور شفاف به اطلاع بنیان‌گذار نمی‌رسد.
به گفته وی فروش مناسب بیمه‌نامه موجب توسعه فرهنگ بیمه می‌شود و با توجه به تجمیع پس‌اندازهای مردم در شرکت، حجم عظیمی از سرمایه‌ برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به دولت در اجرای طرح‌های عظیم ملی کمک می‌‌کند و موجب ایجاد اشتغال و ثروت در کشور می‌شود.
وی گفت: ثروتی که از این بخش با پول مردم تولید می‌شود نه نیاز به بودجه دولت دارد و نه به منابع نفتی و از پس‌اندازهای خرد مردم به دست خواهد آمد.
امراللهی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاشمان این است منابعی که از این محل سرمایه‌گذاری می‌کنیم درآمدش صرف همان استانی شود که حق بیمه در آن تولید شده است تا شغل و ثروت در همان استان رشد کند.
وی خاطرنشان کرد: فروش بیمه زندگی (مان) از روز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.
در ادامه ابراهیم حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه بیمه‌های زندگی از ابتدا در دستور کار هیات مدیره جدید بود، گفت: برای طراحی این بیمه‌نامه جدید بازار بیمه‌های زندگی در ایران و جهان را مطالعه کردیم و یک بررسی مقایسه‌ای در مورد ویژگی‌های محصولات بیمه عمر و زندگی در ایران و سپس تحلیل نقاط و قوت آن انجام شد.
وی سهم بیمه‌های زندگی در کشورهای پیشرفته را 70 درصد عنوان کرد و افزود: این سهم در آسیا بالای 55 درصد، در خاورمیانه 20 و در ایران حدود 8 درصد است.
وی در مورد ویژگی‌های بیمه‌نامه زندگی (مان) گفت: عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.
وی افزود: این بیمه‌نامه پوشش تکمیلی درمان سرطان را دارد و امکان برداشت از حساب اندوخته و واریز به آن و دریافت اطلاعات مالی شفاف در هر دوره مالی بیمه‌نامه برای بیمه‌گذار را دارد.

در پایان این مراسم از بیمه‌نامه جدید زندگی بیمه ایران رونمایی شد و اولین بیمه‌نامه به نام اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شد

/ 0 نظر / 109 بازدید