اشتباهات رایج درفروش بیمه زندگی

اشتباه‌ات معمول برای فروش بیمه زندگی

 اغلب مردم می‌دانند که بیمه زندگی ضروری است ، اما بسیاری از آن‌ها واقعا عواقب واقعی آن را در نظر نگرفته اند . برای کمک به این مشکل ، بسیاری از نمایندگان اشتباه به مشتریان اعداد و ارقام می‌گویند . با این حال ، برای اغلب مردم داستانی درباره فردی خاص که دچار مصیبت شده ، تاثیر زیادی بر مردم نسبت به آمار دارد . همانطور که می‌گویند ، " صد مرگ یک آمار است ، یک مرگ یک تراژدی است ." برای کمک به مشتریان برای درک نیاز به بیمه زندگی ، بیشتر بر مرتبط کردن داستان‌های شخصی بیشتر از ذکر حقایق و ارقام تمرکز کنید . آیا تا به حال وارد مرکز خرید شده‌اید تا یک چیز بخرید ، اما بعد از صحبت با یک فروشنده ، متوجه شده‌اید که واقعا به چیز متفاوتی نیاز دارید ؟ فروشندگان خوب به مصرف کنندگان کمک می‌کنند تا نیازها را شناسایی و شناسایی کنند که آن‌ها متوجه نمی‌شوند . تنها راه انجام این کار با پرسیدن سوالات خردمندانه مانند " چرا در حال حاضر شروع به ارزیابی گزینه‌های بیمه کرده‌اید ؟ " برای کمک به مصرف کنندگان فراتر از وضعیت فعلی شان و نیاز ، سوالات فرضی مانند " آیا فکر می‌کنید که درآمد شما در ۱۰ سال بالاتر از امروز است ؟ " این می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در مورد محصولات و سیاست‌هایی که در طول زمان رشد خواهند کرد فکر کنند . X@( یک اشتباه عمومی دیگر به سادگی در گوش دادن به آن مشکل است . گوش دادن به آنچه که مشتری نیاز دارد ، یا فکر می‌کند که او یا به او نیاز دارد ، می‌تواند تکنیک‌های فروش بیمه زندگی مناسب را انتخاب کند ( که در زیر بحث می‌کنیم ) . هر خریدار محرک‌های متفاوتی دارد و تنها راه شناسایی صحیح ، گوش دادن است . یک راه برای بهبود از طریق گوش دادن فعال ، تکرار دوباره به مشتری است . این ممکن است به نظر برسد ، " چیزی که من می‌شنوم این است که اگر شما از کنار آن رد شوید ، یک سیاست برای پرداخت وام خود خواهید داشت . درسته ؟ "     ادامه دارد  نادری

/ 0 نظر / 214 بازدید